DOSTAWA

Rodzaj przesyłki Termin dostawy Koszt

DPD Pickup

1-2 dni robocze

Przewidywany czas dostawy do wybranego punktu: 1-2 dni robocze.
Ta forma dostawy możliwa jest głównie przy przedpłacie przed wysyłką. W przypadku niektórych punktów  jest możliwość zapłaty przy odbiorze. 
Zamówienia do 300 zł pokrywa go Kupujący.
– koszt wysyłki przy przedpłacie wynosi 7 zł
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.
 – szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station
Lista punktów
– powiadomienie e-mail/SMS
– możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji
DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia
– czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze
– historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt
z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

Paczkomat InPost 

1 dzień roboczy

Przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy.
Zamówienia do 300 zł – koszt wysyłki w zależności od gabarytu wynosi 11 zł (gabaryt A), 12 zł (gabaryt B), 14 zł (gabaryt C) i pokrywa go Kupujący.
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.
Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości.
Ta forma dostawy możliwa tylko w przypadku zapłaty przed wysłaniem towaru.
Jeśli na formularzu zamówienia nie jest dostępna dostawa InPost oznacza to, że dany artykuł przekracza dopuszczalne gabaryty.
Lista paczkomatów i szukanie przesyłki

Kurier FedEx Express

1 dzień roboczy Przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy.
Ta forma dostawy możliwa zarówno przy przedpłacie przed wysyłką jak i przy zapłacie przy odbiorze.
Zamówienia do 300 zł pokrywa go Kupujący.
– koszt wysyłki przy przedpłacie wynosi 15 zł
– koszt wysyłki przy płatności przy odbiorze wynosi 20 zł 
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.

DPD Kurier

1-2 dni robocze

Przewidywany czas dostawy: 1-2 dni robocze.
Zamówienia do 300 zł
pokrywa go Kupujący.
– koszt wysyłki przy przedpłacie wynosi 15 zł
– koszt wysyłki przy płatności przy odbiorze wynosi 20 zł
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.
Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości.

– przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem
– powiadomienie e-mail/SMS
– możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada
– historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00

Poczta Polska
Kurier Pocztex

1 dzień  roboczy Przewidywany czas dostawy do wybranego punktu: 1 dzień roboczy.
Zamówienia do 300 zł pokrywa go Kupujący.
– koszt wysyłki przy przedpłacie wynosi 15 zł
– koszt wysyłki przy płatności przy odbiorze wynosi 20 zł
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.
Kurier sobota dostawa w sobotę Koszt wysyłki wynosi 40 zł i pokrywa go Kupujący.
Dostępna do niektórych lokalizacji.
Informacji na temat listy miejscowości do których realizowana jest usługa udziela dział handlowy AstroClassic.
Przesyłka zagraniczna  

Aktualnie nie oferujemy możliwości wysłania za granicę.

PŁATNOŚCI 

Zapłaty za zamówione towary można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:
gotówka – zapłata przy odbiorze w siedzibie sklepu
karta płatnicza (Karta VISA, MasterCard) – zapłata przy odbiorze w siedzibie sklepu 
pobranie – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze
przelewem bankowym za pomocą konta w bankowości elektronicznej swojego banku na wskazany przez Sprzedawcę w procesie realizacji zamówienia numer konta
płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim)
Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z ORANGE (mBank), Płacę z IKO, Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Crédit Agricole przelew online (Crédit Agricole Bank Polski), Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), DB Transfer (Deutshe Bank PBC S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), Deutsche Bank Polska S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Plus Bank S.A., Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.)
płatnością online za pomocą karty płatniczej
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– Maestro
– MasterCard Electronic
Płatności online obsługuje firma przelewy24